יום ראשון, 5 ביוני 2016

מותג האופנה האיטלקי NAPAPIJIRI מציג קולקציית נשים אווירית במיוחד לאביב קיץ 2016

 מאת: שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com
נפפירי נשים אביב קיץ 2016 להשיג בחנות הדגל בשרונה תל אביב ובטיילת אילת

חופשה נעימה בחיי היום יום
מותג האופנה האיטלקי NAPAPIJIRI מציג קולקציית נשים אווירית במיוחד לאביב קיץ 2016
קולקציית האביב של המותג האיטלקי Napapijri מפגישה את הרוח האורבאנית והרעננות הנינוחה של חופשת קיץ קלילה יחד עם פרץ של צבעים בהירים, גוונים מקוריים ופרשנות יוקרתית.
הנשים של Napapijri נהנות מנוחות ופרקטיות עם פרטים עשירים שההשראה להם היא עולם הספורט, מראה נקי, חיוני ורב תכליתי. בין הפריטים בגווני הפסטל ניתן למצוא תערובות של חומרים ואפקטים של גרפיקה שהופכים לאלמנטים בהתאמה אישית.
חולצה מכופתרת נשים נפפירי , מחיר 349 שח להשיג בשרונה תל אביב וטיילת אילת
הצבעוניות בעונה זו מקבלת תפקיד מרכזי, תוך שילוב של גוונים בהירים יחד עם  אפורים המעניקים סגנון לבוש קל במיוחד מבדי הי-טק נושמים וקומפקטים. על כל אלו נוכל למצוא דוגמאות בטיק וצבעי הסוואה, גרפיקות מלאות והדפסים גיאומטריים קטנים. הלבוש עשיר במוטיבים ועיטורים כדוגמת דגל נורבגיה שמוצג בגרסה של גוונים תואמים עם אפקט של תפר צלב, שנותן תחושה מיוחדת של פריט שנתפר ביד.
בין הפריטים ניתן למצוא מכנסיים בגזרה מחויטת עם קשירה בחוט גומי, פריטים המשלבים רקמה ובטנות בצבעים מנוגדים, חולצות T, גופיות ארוכות וחולצות פולו בצבע אחיד, העשויות בד כותנה נמתח או שילוב של כותנה ומשי.
אוהבות סגנון הקז'ואל, שמוקדש בעיקר לשעות הפנאי, ימצאו פריטים המאופיינים בשילוב רקמה ססגונית על חולצות T, עם גרסה מיוחדת של הדגל הנורבגי על פריטי הלבוש בגוונים ובדים תואמים.
החלק היוקרתי ביותר של הקולקציה, שמפגיש בין שני העולמות הראשונים, ממציא מחדש את סגנון הספארי לטובת העיר. ז'קטים ומעילים בסגנון ספארי מוצגים במראה אורבאני עם שילוב של גוונים טבעיים כמו ברונזה וקרמל בשלל גוונים של אפור.
נפפירי אביב 2016 להשיג בחנות הדגל בשרונה תא ובטיילת אילת.
טווח מחירים
T-SHIRT: 199-399
חולצות פולו: 299-599
גקטים קיץ: 799-1999
מכנסים: 499-799
להשיג בחנות הדגל של המותג בשרונה תל אביב , טיילת אילת,   פקטורי 54 ובוטיקים ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה