יום ראשון, 5 ביוני 2016

פרופ' עידו וולף מונה למנהל המערך האונקולוגי באיכילוב



 מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com

פרופ' עידו וולף מונה למנהל המערך האונקולוגי באיכילוב


יחליף את פרופ' משה ענבר שפרש לגמלאות * פרופ' רוני גמזו: "אני סמוך ובטוח שפרופ' וולף ימשיך להצעיד את המערך קדימה בהתאם לסטנדרטים המובילים בעולם".

פרופ' עידו וולף, מונה למנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי תל אביב - איכילוב. פרופ' וולף נכנס בימים אלה לתפקידו ומחליף בתפקיד את פרופ' משה ענבר, שפורש לגמלאות.  


פרופ' וולף, 49, הוא בוגר בית ספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון, התמחה ברפואה פנימית ובאונקולוגיה בבית חולים שיבא והשתלם בחקר הסרטן במכון וויצמן ובמרכז הסרטן של אוניברסיטת UCLA.  בנוסף, פרופ' וולף משרת כסא"ל במיל' ועד לא מכבר פיקד על גדוד רפואה.


לפרופ' וולף ניסיון עשיר כרופא וחוקר בתחום הסרטן. בשנים האחרונות הוא משמש כמנהל המחלקה לאונקולוגיה רפואית כאן באיכילוב, הוא נושא בתפקידים בכירים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א ובנוסף הינו היועץ הרפואי של האגודה למלחמה בסרטן. מחקריו של פרופ' וולף בתחום הסרטן הם פורצי דרך ומובילים בימים אלה לפיתוח תרופות חדישות כנגד סרטן.


פרופ' וולף מוסר היום: "אני מודה להנהלת בית החולים על הבעת האמון בי. המערך האונקולוגי באיכילוב הוא מהגדולים בישראל ומהמובילים בעולם מבחינת איכות הטיפול. מטרתנו היא לתת למטופלים שלנו טיפול ברמה העולמית הטובה ביותר, תוך הטמעת הטיפולים והטכנולוגיות החדשניים ביותר ושיתוף החולים במחקרים ייחודיים ופורצי דרך. במקביל נקפיד לתת את מיטב הטיפול התומך וזאת מתוך הבנה של הצרכים המורכבים של החולה האונקולוגי ומשפחתו ומתוך ראייה של המטופל ומשפחתו במרכז.  אני מודה לפרופ' ענבר על תרומתו האדירה ורבת השנים למערך האונקולוגי באיכילוב בפרט ולאונקולוגיה בישראל בכלל".


פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי מוסר: "פרופ' וולף הוא מהרופאים המצוינים ביותר שיש לנו באיכילוב וחוקר סרטן בעל שם עולמי. המערך האונקולוגי שלנו הינו מערך מוביל בכל קנה מידה ואני סמוך ובטוח שפרופ' וולף ימשיך להצעיד אותו קדימה לטובת ציבור החולים בישראל.
אני מודה לפרופ' משה ענבר על הובלת המערך בעשורים האחרונים. פרופ' ענבר הוא מאבות הטיפול במחלת הסרטן בישראל. הציל לאורך השנים אלפי ואף עשרות אלפי חולים, הקים וקידם דורות של רופאים מצטיינים וכולנו חבים לו רבות על תרומתו האדירה למען הרפואה בישראל".

תגובה 1: